Antalya Cup'ta Slovenya şampiyon oldu

Antalya'nın Serik ilçesinde bu yıl 5'incisi düzenlenen Antalya Cup'ta Slovenya şampiyon oldu.

Antalya'nın Serik ilçesinde bu yıl 5'incisi düzenlenen Antalya Cup'ta Slovenya şampiyon oldu.

Serik ilçesi Belek Turizm Merkezi'nde bulunan bir otelde gerçekleştirilen turnuvaya Finlandiya, Bulgaristan, Makedonya ve Slovakya U21 milli takımları katıldı. Turnuvanın son gün final maçında Makedonya'yı 1-0 yenen Slovenya şampiyon olurken; 2 bin Euro para ödülünün de sahibi oldu. Turnuvada Makedonya ise ikinci oldu. Bulgaristan'ı 2-0 yenen Finlandiya takımı da üçüncülüğü elde etti. Turnuva sonunda dereceye girenlere ödülleri ve madalyaları törenle verildi.

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ:

- Ödül treninden görüntüler

- Maçlardan görüntüler

- Şamil Yaşacan'ın açıklaması

(FOTOĞRAFLI)

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı