Antalya açıklarında ticari gemi battı; 5 personel kurtarıldı, 9'u aranıyor

ANTALYA'nın Kumluca ilçesi açıklarında yabancı bandıralı ticari gemi battı.

ANTALYA'nın Kumluca ilçesi açıklarında yabancı bandıralı ticari gemi battı. Gemideki 5 personel kurtarıldı, kayıp 9 personel için arama-kurtarma çalışması başlatıldı.

Antalya Valisi Ersin Yazıcı, Kumluca açıklarında yabancı bandıralı "Joe 2" adlı ticari geminin battığı ihbarı sonrası bölgeye Sahil Güvenlik Komutanlığı'na bağlı arama-kurtarma ekiplerinin yönlendirildiğini açıkladı. 14 mürettebatın bulunduğu gemide; 2 personelin denizden Sahil Güvenlik helikopteriyle kurtarıldığını ve Finike Devlet Hastanesi'ne getirildiğini aktaran Vali Yazıcı, 3 personelin de diğer ticari gemilerce kurtarıldığını, 9 personelin arama-kurtarma çalışmalarının sürdüğünü söyledi.

SORUŞTURMA BAŞLATILDI

Sahil Güvenlik Komutanlığı'ndan yapılan açıklamada da şu bilgiler verildi:

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı