ANSİAD Başkanı Akıncı'dan bayram mesajı

ANTALYA Sanayici ve İş İnsanları Derneği (ANSİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Akın Akıncı, Kurban Bayramı nedeniyle mesaj yayımladı.

ANTALYA Sanayici ve İş İnsanları Derneği (ANSİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Akın Akıncı, Kurban Bayramı nedeniyle mesaj yayımladı. Başkan Akıncı, yayımladığı mesajında ANSİAD üyesi iş insanlarının, depremzedelerin ve Antalyalıların bayramını kutladı. Bayramların birliktelikleri kuvvetlendiren önemli günler olduğunun altını çizen Başkan Akıncı, "2023'e çok umutlu başladık ancak Türkiye olarak Kahramanmaraş merkezli 11 ilimizde asrın felaketini yaşadık. Şu an restorasyon aşamasında olduğumuz deprem bölgesinde yakınlarını kaybeden ve bize hem fiziki hem de psikolojik anlamda ihtiyacı olan depremzedelerimizin elimizden geldiği kadar bir kez daha yanlarında olduğumuzu ve olmaya devam edeceğimizi bu vesile ile tekrar hatırlatmak istiyorum" dedi.

FOTOĞRAFLI

 

 

 

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı