Annesine pasta almaya giderken motosikletle ekip otosuna çarpıp öldü

ANTALYA'da kullandığı motosikletle devriye görevi yapan ekip otosuna çarpan Ahmet Uysal (20), yaşamını yitirdi.

ANTALYA'da kullandığı motosikletle devriye görevi yapan ekip otosuna çarpan Ahmet Uysal (20), yaşamını yitirdi. Ekip aracını kullanan polis memuru meslektaşları tarafından gözaltına alınırken, Uysal'ın, annesinin doğum günü için pasta almaya gittiği ortaya çıktı.

Kaza, dün gece saatlerinde, Konyaaltı ilçesi Batı Çevre Yolu üzerinde meydana geldi. Ahmet Uysal'ın kullandığı motosiklet, devriye görevi yapan 07 A 7658 plakalı polis otosuna çarptı. Kazada yaralanan motosiklet sürücüsü için 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bilgi verildi. Olay yerine gelen sağlık ekibi, Uysal'ın hayatını kaybettiğini belirledi. Uysal'ın cenazesi, incelemenin ardından adli tıp kurumu morguna kaldırıldı. Ekip otosunun sürücüsü polis memuru ise meslektaşları tarafından gözaltına alındı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı