Alanya’nın en güzel balkon, bahçe ve teras sahipleri ödüllerini aldı

ALANYA Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü tarafından düzenlenen En Güzel Balkon ve Bahçe Yarışması'nın ödül töreni 12. Alanya Çevre Festivali'nde...

ALANYA Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü tarafından düzenlenen En Güzel Balkon ve Bahçe Yarışması'nın ödül töreni 12. Alanya Çevre Festivali'nde gerçekleştirildi.

Çevre duyarlılığını arttırmak amacıyla yapılan ve geleneksel hale gelen En Güzel Balkon Bahçe Yarışması ödülleri, 12. Alanya Çevre Festivali kapsamında İskele Şelale Meydanı'nda yapılan törenle sahiplerine verildi.

Kazananların ödüllerini; Alanya Belediye Başkanı Adem Murat Yücel, Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Alanya Şube Müdürü Emirhan Terzi, Alanya Liman Başkanı Mehmet Sayman, Alanya Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Eray Erdem, MHP Alanya İlçe Başkanı Mustafa Sümbül, CHP Alanya İlçe Başkanı Coşkun Karadağ, Alanya Belediyesi Başkan Yardımcıları Tunahan Kasapoğlu, Rüştü Özgür Karamut, Fevzi Alaaddinoğlu, Veteriner İşleri Müdürü Saim Kanlı, ses sanatçısı ve çevre aktivisti Zeliha Sunal, gazeteci yazar çevre gönüllüsü İsmail Haboğlu verirken, "Balkon" kategorisinde Aysel Toksöz birinci, Özlem Karakış ikinci, Zuhal Demir Gül ise üçüncü oldu. "En Güzel Balkon Mansiyon Ödülünü" ise Hülya Altay, Menekşe Uysal aldı.

'Bahçe" kategorisinde Şukufe Şenli birinci, Fatma Boz ikinci, Robert Learmont ise üçüncü oldu. "En Güzel Bahçe Mansiyon Ödülünü" Abdullah Temizkan ve Ahmet Tanrıöver aldı.

'Çatı ve Teras" kategorisinde Çiğdem Duman Özsırkıntı birinci, Hasan Yunusoğlu ikinci, Derya Ünal üçüncü oldu. "En Güzel Çatı ve Teras Mansiyon Ödülünü" ise Elena Kaprelians elde etti.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı