Alanya Belediyesi'ne 12 yeni araç

ALANYA Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesinde hizmet verecek 12 yeni araç dualarla hizmete kazandırıldı.

ALANYA Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesinde hizmet verecek 12 yeni araç dualarla hizmete kazandırıldı.

Alanya Belediyesi, çalışmalarının aralıksız ve kesintisiz sürdürülmesi için araç filosunu güçlendirmeye devam ediyor. Başkan Yücel'in "Daha temiz bir Alanya" vizyonu ile şehrin dört bir yanında çalışmalarını sürdüren Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesine 12 yeni araç kazandırıldı. Araçlar bugün Alanya Belediye Başkanı Adem Murat Yücel, başkan yardımcıları, birim müdürleri ve Temizlik İşleri Müdürlüğü personellerinin katılımı ile yapılan dua töreni ile hizmete başladı.

BAŞKAN YÜCEL: ŞEHRİMİZE HAYIRLI VE UĞURLU OLSUN

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı