Akaryakıtçılardan sitem

ANTALYA Akaryakıt Satıcıları Derneği Başkanı Ali Yılmaz, akaryakıt istasyonlarının Gayri Sıhhi Müessese (GSM) ruhsatı alma konusunda, Büyükşehir'den...

ANTALYA Akaryakıt Satıcıları Derneği Başkanı Ali Yılmaz, akaryakıt istasyonlarının Gayri Sıhhi Müessese (GSM) ruhsatı alma konusunda, Büyükşehir'den kaynaklı zorluk çektiklerini söyledi.

Büyükşehir'in kendi içerisinde eş güdümlü çalışamadığını, akaryakıtçılarla birlikte bir komisyon kurmadıkları için de problemlerin her gün artarak devam ettiğini kaydeden Yılmaz, şu açıklamayı yaptı:

"GSM ruhsatı almak için akaryakıt istasyonları aylarca bekletilmektedir. Büyükşehir'e şikayet ve taleplerimizi defalarca iletmemize rağmen çözüme ulaşamadık. Antalya Büyükşehir sınırları içinde 400 LPG, akaryakıt istasyonu ve onlarca da mutfak tüpü satıcıları var. Çalışanları ile birlikte 20 bin kişi bu sorunlardan etkileniyor. Akaryakıtçılar olarak sorunları siyasi zemine taşımadan çözmekten yanayız. Biz akaryakıtçılar, çözüm için gerekirse siyasi birliktelik sergilemekten de kaçınmayız."

'SÜREKLİ SAĞILACAK İNEK DEĞİLİZ'

Akaryakıt istasyonlarının 7/24 saat açık marketleri, tuvaletleri, yıkamaları, güvenlik kameraları, mescit gibi hizmetleri ile kamuya hizmet eden alanlardan sayılması gerektiğine vurgu yapan Ali Yılmaz, açıklamasını şöyle sürdürdü:

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı