Adanalı kebapçı sokak hayvanlarını unutmadı

Adana'da kebapçılık yapan Uğur Aydın, "4 Nisan Sokak Hayvanları Günü" nedeniyle kentteki birçok sokak hayvanını besledi.

Adana'da kebapçılık yapan Uğur Aydın, "4 Nisan Sokak Hayvanları Günü" nedeniyle kentteki birçok sokak hayvanını besledi.

Kentte uzun yıllardır kebapçılık yapan Uğur Aydın, başta Pozantı ilçesine bağlı Akçatekir Mahallesi olmak üzere birçok noktaya giderek sokak hayvanlarını besledi.

Aydın, sokak hayvanlarını sadece "4 Nisan Sokak Hayvanları Günü'nde değil her zaman beslediklerini söyleyerek, "Haftada 1-2 defa uzak ilçelere, diğer günlerde merkezdeki sokak hayvanlarını besliyoruz. Onları sadece 4 Nisan'da değil diğer günlerde de hatırlamamız lazım. Onlar bizim can yoldaşlarımız" dedi.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı