Adana’da Otoyol Bağlantı Yolları Kapatıldı, Kilometrelerce Kuyruk Oluştu

Adana'da otoyol bağlantı yollarının kapatılması nedeniyle bazı yollarda kilometrelerce kuyruk oluştu.

Adana'da otoyol bağlantı yollarının kapatılması nedeniyle bazı yollarda kilometrelerce kuyruk oluştu.

Adana Büyükşehir Belediyesince Türkmenbaşı otoyol bağlantısı açıldı ancak önceki dönem yapılan protokol gereği yeni otoyol bağlantı yolunun açılmasına istinaden Kasım Ener - Alparslan Türkeş ve Tellidere - Mavi Bulvar otoyol bağlantıları bugün Karayolları tarafından kapatıldı. Kararın ardından otoyol bağlantı yolunda giriş çıkışlar bariyerle kapatılırken kilometrelerce araç kuyruğu oluştu. Yolun kapatılmasından habersiz olan sürücüler uygulamaya tepki gösterdi.

Adana Büyükşehir Belediyesi yetkililerinin, sorunun çözümü için Karayolları ile görüşmelere devam ettiği öğrenildi.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı