Adana’da Otogar Kavşağına Alt Geçit Yapılacak

Adana'da kent içi trafiğini rahatlatmak amacıyla merkez otogar kavşağına alt geçit yapılacak.

Adana'da kent içi trafiğini rahatlatmak amacıyla merkez otogar kavşağına alt geçit yapılacak.

Adana Büyükşehir Belediyesi sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, Ulaşım Ana Planı doğrultusunda, kent içindeki yoğun trafiği azaltma çalışmaları çerçevesinde 140 milyon TL yatırım ile D-400 Karayolu üzerindeki merkez otogar kavşağında 300 metre uzunluğunda 30 metre genişliğinde alt geçit projesine başlanacağı belirtildi.

Duyuruda, "Yol kapama, daraltma, farklı güzergah işaretleme ve yönlendirme işlemlerinin yapılacağı çalışmalar sırasında vereceğimiz rahatsızlık için özür diliyoruz. Her şey güzel Adana'mız için" ifadeleri kullanıldı.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı