Adana’da Çanakkale Zaferi’nin 107.yıl Dönümü Kutlandı

Adana'da 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin 107. yıl dönümü düzenlenen etkinlikler kutlandı.

Adana'da 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin 107. yıl dönümü düzenlenen etkinlikler kutlandı.

Adana'da Asri Mezarlık Şehitliği'nde anıta çelenk bırakılmasıyla başlayan törenin ardından saygı duruşunda bulunuldu, saygı atışı yapıldı, İstiklal Marşı okundu.

Kuran okunup dua edilen törende, şehit kabirlerine karanfil bırakıldı. Törene, Vali Süleyman Elban, 6. Kolordu Komutan Yardımcısı ve Garnizon Komutanı Tuğgeneral Mustafa Cüneyt Arıkan, Emniyet Müdürü Doğan İnci, kent protokolü ve şehit yakınları katıldı.

Vali Elban ve beraberindekiler, daha sonra Buruk Mezarlığı'ndaki Adana Emniyet Müdürlüğü Polis Şehitliği'nde yapılan törene katıldı.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı