Adana’da araç termometreleri 47 dereceyi gösterdi

Türkiye'nin en sıcak illerinden olan Adana'da hava sıcaklığı mevsim normallerinin üzerinde seyrediyor.

Adana'da araç termometreleri 47 dereceyi gösterdi.

Türkiye'nin en sıcak illerinden olan Adana'da hava sıcaklığı mevsim normallerinin üzerinde seyrediyor. Meteoroloji Genel Müdürlüğü verilerine göre sıcaklık saat 12.00'de gölgede 35 derece ölçülürken, araç termometreleri 47 dereceyi gösterdi.

Sıcak hava dalgası ve nemin de etkisiyle bazı vatandaşlar park ve yeşil alanlara gitti.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı