75 kursiyere arıcılık belgeleri verildi

ISPARTA'da açılan arıcılık kursunu bitiren 75 katılımcıya belgeleri törenle verildi.

ISPARTA'da açılan arıcılık kursunu bitiren 75 katılımcıya belgeleri törenle verildi.

Isparta Valiliği öncülüğünde hazırlanan proje ile Köy Yaşam Merkezi açılan Aliköy, Güneyce ve Kayı köylerinde Halk Eğitimi Merkezi, Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ile Isparta İl Özel İdaresi katkıları ile açılan arıcılık kursunu bitiren 75 katılımcıya arıcılık belgesi düzenlenen törenle verildi. İl Genel Meclisi salonunda düzenlenen programa Vali Vekili Hamdullah Suphi Özgödek, İl Milli Eğitim Müdürü Erhan Baydur, Tarım ve Orman İl Müdürü Eyüp Adıgüzel, İl Özel İdaresi Yol Şube Müdürü Turgut Kara, köy muhtarları ve kursiyerler katıldı.

FOTOĞRAFLI

DHA

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı