4 aydır yapılmayan yol vatandaşı çileden çıkardı

Adana'nın merkez Sarıçam ilçesinde 4 aydır tamamlanmayan yol, vatandaşları çileden çıkardı.

Adana'nın merkez Sarıçam ilçesinde 4 aydır tamamlanmayan yol, vatandaşları çileden çıkardı.

Sarıçam ilçesine bağlı Orhangazi Mahallesi ile Şahintepe Mahallesi arasındaki Adnan Kahveci Bulvarı'nda 4 ay önce yağmur borusu döşendi. Ancak daha sonra boru döşenen bulvarda yol çalışması yapılmadı. 4 aydır toz ve topraktan geçilmeyen yol nedeniyle vatandaşlar çileden çıktı.

Sosyal medyadan çağrı yapan vatandaşlar biran önce yollarının yapılmasını istedi.

Genel Haberleri

DİTİB’e emanet edilen kurban vekâletleri ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı
Başkan Böcek ve Ailesinin Mal Varlığına İstanbul’dan El Koyma Kararı
Gladbeck'te Türkiye Camii'ne 11 Dönümlük Dev Arazi Kazandırıldı
Köln Başkonsolosu Al’dan HRI İnsani Yardım Derneği’ne iade-i ziyaret
Aksu'da huzur plajı açıldı